lördag 16 juli 2011

Upplevelsedag



Fredagen den 29/7 är det dags för en

Upplevelsedag

hos A Mouse in A House

sommarutställning
 hos mig 
och välkomnar Sten och Lisa Eriksson från 
SOLE hantverk med spännande keramik och glas i vacker förening.

Till detta kommer vår egen efterfrågade LOPPIS, allt ackompanjerat av svängig och dansant musik framförd av Ackordcentralen










Vi kör igång dagen kl. 12.00 och mellan 14.00 - 17.00 underhåller Ackordcentralen


Jag hoppas att vi ses - VARMT VÄLKOMNA !

Sommarkramar från Marita

4 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Med risk för att låta tjatig... vad långt bort jag bor...

Låter som ett trevligt arrangemang:)

Kram Annica

Ullis/Leva på landet sa...

Skulle gärna varit där, men det är lite för långt. Ni får säkert en toppendag.
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Ullis

Erica sa...

Love your blog!

affordable medical insurance

marita blücher sa...

Hi Erica,
Many thanks for your kind comment - it made me both happy and proud !
Warm regards/Marita