lördag 9 oktober 2010

Utmärkelser

Här kan Du läsa mer om de fina och hedersamma utmärkelser jag fått sedan bloggstarten hösten 2007. Tack alla ni snälla uppmuntrande bloggare som tagit er tid att göra mig både glad och stolt.



Denna utmärkelse har jag fått av Hemmakatten med den fina och inspirerande bloggen med samma namn - Tack!




Denna utmärkelse har jag fått av Ullis med den fina och inspirerande bloggen Leva på landet - Tusen tack!



Denna utmärkelse har jag fått av Gerda med den fina och inspirerande bloggen Idémakeriet - Tusen Tack !



Denna utmärkelse har jag fått av Annette med den fina och inspirerande bloggen FLORAS KULLE - Tusen tack!




Denna utmärkelse har jag fått av Camilla med den fina och inspirerande bloggen Living by Milla- Tusen tack!



Denna utmärkelse har jag fått av Ylva med den fina och inspirerande bloggen Cupcakes & Hoyas - Tusen tack!
Denna utmärkelse har jag fått av Annette med den fina och inspirerande bloggen FLORAS KULLE - Tusen tack!





Denna utmärkelse har jag fått av både Lena med den fina och inspirerande bloggen TEFROSSA - Tusen tack!  och
av Pernilla med den fina och inspirerande bloggen PennysHouse - Tusen tack!


Denna utmärkelse har jag fått av MARIETTE med den fina och inspirerande bloggen LILJOR OCH TULPANER - Tusen tack!

Inga kommentarer: