fredag 25 mars 2011

Underbara hem.....

Håller som bäst på att sortera bland alla mina gamla Sköna Hem och Lantliv. Det är dottern som indirekt satt fart på mig genom att hon börjat rensa ut ur garderober och allehanda lådor - man kan ju inte spara på allt ! Helt riktigt, bläddrar därför igenom alla tidningar och sparar bara de nummer som innehåller något utöver det vanliga, som exempelvis detta underbara hem i vilket smyckedesignern Charlotte Lynggaard och hennes familj bor. Sparsmakat, luftigt, smakfullt in i minsta detalj och vilken utsikt man vaknar upp till ! Upptäcker att jag plötsligt blivit handlöst förälskad i Royal Copenhagens Mega som man anar nere i högra hörnet på den översta bilden.








Nej, nu kan jag inte sitta här och dagdrömma - plikten kallar, så jag önskar er alla en underbar vårhelg och återgår till mina gärningar !

Kram/Marita

Ps Vårens kursprogram i samarbete med Gerda och Idémakeriet är nu klart,  klicka här

1 kommentar:

Essay_Writer sa...

I agree its really unbeatable. Its nice!