söndag 5 december 2010

Härlig inspiration....


Du milde tid vad det kan snöa ! Efter en kortare tids återhämtning (närmare bestämt 1 dygn) från allt skottande, så var det dags igen denna morgon. Nu vill jag ju inte verka gnällig, men jag har faktiskt fått nog, så snälla ta mig till varmare breddgrader ! Nåja, den chansen är väl inte alltför stor, men man kan ju alltid drömma sig bort till värmen i dessa lockande och vackra bilder - håll till godo.





Vi hörs snart igen och då vankas det nya fina julerbjudanden i butiken - tills dess ha det så gott !

Kram/Marita

2 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Härliga bilder. Det värmer fast jag tycker att det är så mysigt ute nu. Det har snöat hela dagen och är så fantastiskt fint ute.
Ha en fin adventskväll / Liv

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vackra bilder.

Själv har jag faktiskt lite värme att se fram emot:)

Kram Annica