söndag 28 november 2010

Första advent......

Jag önskar så att fler besökare kunnat njuta av allt det vackra som Saryn och Madelene visade upp hos mig idag, men vädrets makter har tyvärr inte varit på vår sida. Snön har vräkt ner under det gångna dygnet runtomkring oss, vilket resulterat i att väldigt få har vågat ge sig ut på småvägarna. Men, ni som velat komma idag, men inte haft möjlighet, skall inte vara ledsna för det. Nedan följer en bildkavalkad och jag är tämligen säker på att nya möjligheter att få bekanta sig med dessa fantastiskt trevliga och talangfulla tjejer, dyker upp i framtiden. Låt oss hoppas på ett mer trafiksäkert väder då.....














Det var allt för ikväll, nu skall jag lägga mig raklång på soffan och njuta av en bra film.

Vi ses !

Kram/Marita










Inga kommentarer: